Sunday 22 October 2017

Canneloni erdélyiesítve



Lehet még várni kellene a télire eltett dolgokkal, de már nagyon kíváncsi voltam az elképzelésem eredményére. Töltött canneloni receptet agyaltam ki zakuszkával és nagy sikere lett.

Itt 3 adag készült egy apróra kockázott csirkemell filéből és egy kisebb üveg anyu finom gombás zakuszkájából. Nem volt tervben, de egy előbbi fogásból megmaradt sajtkrémes krumpli is belekerült a töltelék masszájába. Kevés olívaolajon a pici csirkekockákat épp csak megfehérítettem sózva-borsozva, majd hozzáadtam a zakuszkát és a krumplit. Nem kell megijedni a henger alakú cannelonik megtöltésétől sem, elég hamar sikerült megoldani a legkisebb méretű kávéskanállal. Az edénykékbe helyezve kevés vizet öntöttem mindegyik aljára, majd nagyjából 20 perc volt az első fázis a sütőben, majd a reszelt sajttal beborítva őket, újabb 20 perc következett. Ennél a fogásnál a legfontosabb, hogy a tészta kellőképpen megpuhuljon, de nem kell őket előre, töltés előtt megfőzni.

Nagyon finom lett. Komoly vetélytársa a zakuszkás kenyérnek. Még ha időhátránnyal is indul, nálam mindenképp a nyerő felhasználási módja lett a zakuszkának.

No comments:

Post a Comment