Tuesday 16 April 2019

Sült karaj egy kis pikantériával


Pontosabban: mustáros rozmaringos krémmel bepácolt karaj, ropogós hagymagyűrűkkel, spenótos rizzsel.

Ha igazán finom, intenzív ízeket akarunk, akkor ez az étel egy kis előregondolást igényel. A kiklopfolt, bepácolt hússzeleteknek ugyanis jót tesz, ha egy éjszakát pihenhetnek a hűtőszekrényben. A páchoz édes mustár, só, bors, rozmaring és olaj majonézszerűen kikavart egyvelegét használtam. Ezt ecsettel vittem fel a kissé már megsózott húsokra, melyeket sütés előtt még lisztbe mártottam mindkét oldalukon, így egy vékony bunda képződött rajtuk és nem is zsugorodtak össze. 

A ropogós feltéthez egy közepes hagymát gyűrűire szedve, lisztbe forgattam a forró olajban való megsütés előtt.

A rizses spenót két egyszerű köret ötvözése nyomán jött létre. A hagyományosan elkészített, pépessé turmixolt fokhagymás spenótfőzelékhez hozzáadtam a sós vízben megfőtt rizset.  
Érdemes kipróbálni ezt a változatot, de nagyon ízletes lehet egy egyszerűbb krumplis körettel.

No comments:

Post a Comment