Thursday 22 August 2019

Zöldpaszuly krémleves


Ehhez a leveshez az általam használt zöldbab kerekcsövű bokorbab volt.
A főzelékhez hasonlóan készítettem, csupán a lisztes eresztékes besűrítést váltottam fel robotgépes pépesítésre, tejszínnel krémesítve.
Használtam hozzá egy kisebb hagymát, 2 közepes megreszelt murkot, 1 kisebb kápia paprikát, fél csokornyi petrezselyemzöldet összekötve, belefőzve. A hagymát kevés olajon megdinszteltem a murokkal, hozzáadtam a 2-3 centisre tördelt paszulydarabokat és felöntöttem annyi vízsel, hogy bőven belepje, ezt időközben még lehet pótolni, attól fűggően, hogy mennyit szeretnénk főzni. Sóztam, borsoztam és kanálnyi szárított zöldségízesítőt adtam még hozzá, a paprika és petrezselyem mellé.

Itt jegyezném meg, hogy a zöldpaszulyból készült ételeket sosem kedveltem, ezért találtam ki a krémleves verziót, amit ilyen formában más hasonló helyzetben levő társamnak is ajánlok, így már én is megettem.

No comments:

Post a Comment