Friday 22 September 2017

Kezdjük a folytatást



A napokban úgy döntöttem, itt az ideje újraélesíteni ezt a gasztro-mesét. Az elmúlt időszak szépevéseit szerencsére lencsevégre kaptam, ezért mától kisebb időközönként újra megmutatom egy-egy fakanáltánc eredményét. Isten hozott mindenkit újra a piros kockás abroszon, ami néha lehet épp pöttyös.

Kezdjük a folytatást a patiszon-őrülettel.
Vannak fenomenális ízű kerti termények. A csillagtök egyik ilyen. Aki kóstolta már, annak nem kell magyarázni. Aki nem, az képzelje el milyen lehetne a rántott vaj. Na pont ilyen. Krémesen omlós. Jelzőkön túli, nem is ragozom tovább. Rántott verzióját próbáltam csak, kiváló. Nem vagyok elvetemült tovább kísérletezni, ezzel tökéletesen elégedett vagyok. Sima görög joghurttal, rukkolás salátával (dió, paradicsom, balzsamecetkrém) még nem rontjuk el a különlegességét. De el tudnám képzelni krumpli pürével és valami édes-savanyú mártással is.

No comments:

Post a Comment