Wednesday 28 November 2018

Répatorta kipróbálva!



Valahogy a répatorta témához mindig kicsit fanyalogva viszonyultam mint talán rajtam kívül még sokan. No, de végre elkészült az első és csak ajánlani tudom, hogy kipróbálja aki még furcsálja a 🥕t mint süti alapanyagot.

Egy 2tojásos receptet kicsit személyreszabtam és olvasztott fehércsokival vontam be a torta tetejét. A durvára vágott dióbél is jól megtalálta a helyét benne.


S bár konkrét receptek s méricskélés alapján ritkán szoktam konyhálkodni, ez most egy olyan, ezért megosztom, íme:
2 tojás, 5dkg fehérliszt, 10dkg barnaliszt, 15dkg barnacukor, 1,3dl olaj, 1 tk sütőpor, 1 tk fahéj, 1 csipet só, no meg az apróra reszelt 25dkg sárgarépa és a 12 dkg dióbél. Kivajazott, lisztezett tepsi és 1 óra sütési idő.

No comments:

Post a Comment