Thursday 1 November 2018

Fekete vacsora

A fekete vacsora elgondolásánál szembesültem azzal, hogy mennyire kevés a konkrétan fekete étel vagy alapanyag. Sok a sötét, de a fekete nagyon ritka. Emiatt kompromisszumkényszer helyzetbe is hoztam magam, de így is nagy élmény volt ez a 3 tételes menü kitalálása.

November elsején egyértelműen a gyásszal szimbolizáljuk e színt, bár számomra ebben a kompozícióban sokkal inkább az eleganciát, mintsem az elmúlást, szomorúságot tükrözte.

Előételnek fekete babból készítettem szendvicskrémet humuszszerűen, ami mellé korpás griszint kínáltam.



A kiindulópont a toszkán szépiás spagetti volt. Került rá frissen őrölt feketeborsos, tejszínes lazacmorzsa, fekete szezámmagos, fokhagymás tahinivel.



A fekete, mákos palacsinta házi áfonyalével készült. A csokikrém sehogy sem akart barnából feketévé változni.



A menü könnyítésének igényét éreztem, de a fekete leves ezúttal elmaradt. :D

No comments:

Post a Comment