Tuesday 12 February 2019

Körte&Gorgonzola. A tuti páros.



Aki az oldal Insta-bejegyzéseit követi egy ideje, az talán emlékszik, mennyire rabul ejtett a körte-gorgonzola páros. Két próbálkozás után, most egy újabbal igyekeztem überelni e két finom alapanyag találkájának módját.

Lime-os, gyömbéres körtével töltött tekercsek gorgonzola mártással. 🍐

Egy meghámozott, felkockázott nagy körtét vajon összepuhítottam 1ek cukorral, fél lime levével, gyűszűnyi reszelt gyömbérrel és lime héjával, majd 1ek kukoricaliszttel felitattam a nedvességét, így már használható keménységű töltőanyagot kaptam. A négyzetekre vágott, szélükön tojás sárgájával megkent rétes lapokba csavartam, majd forró, bő olajban aranybarnára sütöttem a kis tekercseket. A gorgonzola mártás ugyanúgy készült mint előző két alkalommal, de most egy ropogós textúrájú, kézzel ehető finomságot mártogattunk benne. A kis göngyölegekhez szükség van némi türelemre, de szerintem az eredmény kárpótol a maceráért.

No comments:

Post a Comment