Friday 3 January 2020

Karfiol színesen, finoman


Amikor karácsony után színezett masnitésztát gyúrtam, eldöntöttem, hogy 2020 a színek éve is lesz! A szó szoros értelmében is igaz, hogy jó néha a megszokott, ismert dolgainkat új színben látni, ez érvényes egy egy szép színes étellel megrakott tányérnál is.

Legutolsó bevásárlásomkor már szembe is jött az első, eddig még nem látott és nem használt színes alapanyag, a lila karfiol. Hát persze, hogy lecsaptam rá és megkreáltam belőle az év első színes, húsmentes finomságát.

Maximum 20 perc a főzési ideje a vajas, tejszínes, mandulás, petrezselymes, fokhagymás öntettel meglocsolt sós vízben megfőtt lila karfiolnak. Az íze pedig egyszerűen különleges. Az elkészítés meg épp olyan egyszerű, ahogy itt a hozzávalókat felsoroltam. Felolvasztjuk a vajat és hozzáadjuk a felaprított fokhagymaát, petrezselymet és vágott mandulát. Összeforgatjuk őket, felöntjük tejszínnel és összeforralás után kanalazhatjuk is rá a megfőtt karfiolrózsáinkra.

Próbáljátok ki! 🙂💜

No comments:

Post a Comment